PRESENTACIÓ

 

Una nova edició de la Cursa de Muntanya dels Mossos d’Esquadra-Sant Amand que organitzem conjuntament el Club Excursionista de Ripoll i la comissaria del CME del Ripollès, ja es a punt per vosaltres, per tal que pugueu comprovar com esteu de forma en aquest inici de temporada. Allà on no arribin les vostres forces podreu treure aquell xic de valentia i d'amor propi necessari pwe encarar amb èxit una cursa molt dura que exigeix un gran consum d'energia. Els que hi heu participat en altres edicions, ja sabeu que es una cursa dura, però també agraïda; es un regal per la vista ja que el seu recorregut ofereix unes impressionants vistes de verds paratges, de la vila de Ripoll, les valls de Campdevànol i Sant Joan de les Abadesses i, al fons, els cims dels Pirineus encara coberts de l'abundant neu que ens ha deixat aquest llarg hivern.

Els 1.832 metres del cim de Sant Amand us esperen. Nosaltres us esperem a la comissaria de Mossos d'Esquadra de Ripoll, on s'iniciarà la cursa. El recorregut té 22,7 quilòmetres i un desnivell acumulat de 2.740 metres, trobareu l’arribada com l’any passat a la plaça del Monestir de Ripoll, on podreu refer-vos de l'esforç i participar en l'acte de lliurament de premis i records.

Paral·lelament, i per quart any consecutiu, es disputarà una cursa per a nens i nenes en edat escolar, que transcorre pels carrers de la vila i té la sortida a 2/4 de 10 (9:30) a la comissaria del CME i l'arribada a la plaça del Monestir.

Petits i grans, animeu-vos, us hi esperem!

Patrocinadors:

  • Ajuntament de Ripoll
  • Consell Comarcal del Ripollès
  • Club Esportiu Mossos d'Esquadra
  • Ripolles Desenvolupament
  • Col·laboradors:

  • Editorial ALPINA
  • BUFF
  • Guix Llar i Muntanya
  • CAIXA PENEDES
  • AIGUA DE RIBES
  • "La Caixa"
  • Esports Picas
  • Esports Pons
  • GALLETAS BIRBA
  • INTERMARCHÉ
  • FRUITES CAPDEVILA
  • BEEP
  • COCA-COLA
  • MM ESPORTS 2000
  • Protecció Civil del Ripollès
  • DELICIES DEL RIPOLLÈS
  • EMBOTITS TAL·LARA
  • CONDIS
  • Fruites Mercader S.L.
  • Ski & Mountain
  • Resguard dels Vents - Hotel rural -Spa
  • EMBOTITS D'OIX
  • Associació de carnissers i xarcuters del Ripollès
  • VEDELLA ROSADA - CARNS DE CONFIANÇA S.L.
  •  

    Qui som | Contacteu-nos | ©2009 Club Excursionista Ripoll